دربی...
سلام... بالاخره اولین پست ورزشی رو خودم تو وبلاگ افتتاح کردم.
حتمآمیدونید که امشب و فردا دو بازی مهم برگزار میشن.
اولی که بازی رئال و بارسا است که همین امشب که بامداد فرداست برگزار میشه.
دومی هم بازی استقلال و پرسپولیس که روز جمعه برگزار میشه.
حالا هر کسی که بتونه هر دو مسابقه رو پیش بینی کنه جایزه میگیره. (جدی میگم )
ولی از دوستانی که طرفدار لیورپول هستن خواهش میشه در مورد بارسلونا نظر ندن بهشون پیشنهاد میشه که بروند و تیم خودشون رو درست کنند..
.

+ نوشته شده در پنجشنبه دوم شهریور ۱۳۹۱ ساعت 18:15 توسط میلاد امانی
|
این وبلاگ رو تقدیم می کنم به همه ی علاقه مندان ریاضی