نمره...
این استادا هم انگار فکر ما نیستن اصلا!
هر شب خواب استاد چهارپاشلو رو میبینم:|
حداقل یکیشون بزنه نمراتو مشغول شیم با اون نمرهه:| والا
اصلا حس درس خوندن نیست.خوشبحال اونا که دارن میخونن:| کاشکی این آخری رو حداقل به سلامت رد کنیم بره...
اگه سوال المپیادی نیاره واسمون:|:(
+ نوشته شده در جمعه بیست و نهم دی ۱۳۹۱ ساعت 12:12 توسط امید خانی نسب
|

این وبلاگ رو تقدیم می کنم به همه ی علاقه مندان ریاضی