خدایا...
خدایا مرا به خاطر گناهانی که در طول روز
با هزاران قدرت عقل توجیهشان میکنم ببخش . . .
با هزاران قدرت عقل توجیهشان میکنم ببخش . . .
خدایا برمن مهر کردن را عطا کن. مهر و محبت خود و رحمتت را عطا کن
خدایا مرگ را خود خواهم آموخت . بر من زیستن در خانه ات را عطا کن . . .
خدایا
دستم به آسمانت نمی رسد
اما تو که دستت به زمین می رسد
“بلندم کن “
ما که از ترس خدا او را عبادت می کنیم بر تعصب های خود یک عمر عادت می کنیم
هر نمازی با خودش تجدید بیعت کرده و ساعتی دیگر به او راحت خیانت می کنیم
ما که مغروریم ازاینکه مسلمان زاده ایم و با طلبکاری ، تقاضای شفاعت می کنیم
چه زیبا خالقی دارم
چه بخشنده خدای عاشقی دارم
که میخواند مرا، با آنکه میداند گنه کارم . . .
خدا مطلق است ، بی جهت است. این تویی که در برابر او جهت می گیری...
+ نوشته شده در چهارشنبه چهارم مرداد ۱۳۹۱ ساعت 16:11 توسط میلاد امانی
|
این وبلاگ رو تقدیم می کنم به همه ی علاقه مندان ریاضی